2010-06-06

Hur trött kan man bli egentligen?

Vi har haft jobbhelg både jag och Roger och det känns att man inte jobbat så många dar på rad på ett tag. Jobbade natt igår och kom hem i morse kl 5 ungefär, var sen uppe till kl 9 då farmor kom och hämtade killarna, Roger åkte till jobbet vid 8. När Farmor och boysen åkt gick jag upp och la mig, ställde 3 alarm på mobilen så jag säkert skulle vakna och la den på lagom avstånd.

Somnade innan jag hann lägg ner huvudet nästan och vaknar av att jag hör hur nån åker omkring i köket!!!

Vem f-n åker i köket? Barnen ska ju va hos farmor och kommer ju inte hem förrän efter middag! Blir iskall och sätter mig upp och ser att kl står på..... 17.10!!!

Slänger mig efter telefonen och ser att alla 3 larmen har gått och att jobbet ringt 4 ggr eftersom jag skulle börja jobba kl 16.

Attans också, ringer jobbet och sen farfar för att få skjuts, för jag fattar ju att det är farmor och ungarna som är nere och härjar.

Klär på mig och går ner och i hallen står det en förskrämd farmor och 2 livrädda ungar :D

För eftersom jag skulle va på jobbet så skulle det ju inte va nån hemma så dom blev lite rädda när dom hörde nån i trappen.

Blev bara jobb i 2 timmar och nu är jag hemma igen, trött och väldigt förrvirrad ;D

Jag och Tyr ska rita lite på datorn och sen så blir det sängen igen och så hoppas jag att jag vridit till dagen imorrn.

Kram och Puss

Inga kommentarer: