2010-06-16

HELSINGBORG HERE WE COME!!!!

Ska åka och lämna min lilla Tyr på dagis och sen hem och packa ihop oss i Mias bil och sen hoppas jag vi kommer iväg vid 10, tar ju ett par timmar och lite stopp lär det nog bli ändå.

Är lite nojig för att lämna Zedd, eller inte nojig så, han är ju hemma hos pappa så det går ju ingen nöd över huvudtaget på han men det känns lite skumt eftersom jag inte har varit ifrån han på det här viset sen han föddes, han har ju varit hos farmor och sovit över men då är han ju bara nån kilometer bort nu blir det en helt annan femma så det känns lite.... läskigt.

Men det ska bli jättekul att få komma ner och hälsa på brorsan och bihanget ;D.
Se hur dom fått det och framför allt att få träffa barnen och lilla nyingen Joakim :D dessutom så ska det tydligen bli bra väder så det blir en liten skön minisemester för mig och Elric och det känns skönt att få lite mamma och Elric tid :D

Nope, nu ska jag röra på mig och så blir det en update när vi är hemma igen.

Kram och Puss

Inga kommentarer: