2012-02-01

Ändrad attityd kan göra milsvidd skillnad!


utan att man egentligen är medveten om det?

Jag bestämde mig imorse för att sno trenden. Gå in i deppet med hull och hår och bara ligga där och tycka synd om mig själv. Äta massa skit för att sedan stå i ett provrum och lipa för att mina lår ser ut som ett par lagårdsdörrar.

Vem ska fixa dom då? Fixar dom sig själv om jag går hem och äter 10 semlor?

Nä nu jävlar!

Tränade på medium imorse men efter träningen var slut så kände jag mig svettig men inte slut. Inte som om det verkligen tog något. så nu har jag ändrat och på fredag är det hårt som gäller. Då kommer jag förhoppningsvis att vara både svettig och känna att jag lever.

Jag har också varit så in i bomben sötsugen och kaksugen och jag ville tömma hela Tempo men jag tvingade mig själv att gå andra vägen till dagis.

Slank in hos farfars och fikade kaffe och rån med ett tunt lager marmelad på istället.

På kakfatet låg en dammsugare och stirrade på mig. Jag gav den onda ögat och tog ett till rån. :D

Hämtade kramgoa grabbar och Tyr hade stolt visat upp den här på samlingen.


kompisarna var mycket imponerad och undrade också hur många pengar man får av tandfen för en sån tand. Hundralappar nämndes kan jag säga.

Det Tyr fick av tandfen var dock en jättefin liten racerlegobåt :D

På väg hem så gick vi förbi Mikaelgården och letade reda på en skatt. Varken grabbarna eller jag trodde egentligen inte att vi skulle hitta den eftersom det ändå är en del snö men det var inga problem alls och vi bytte en halstablett och en liten grejmoj mot en annan grejmoj och en reflex och sen gömde vi lika bra som dom före oss.


Skattletarna :D


Nu sussar dom sött och jag ska gå ner och ta en kopp te och sen sova. Farfar är snäll och hämtar oss 6.50 imorrn.

Puss och kram

Inga kommentarer: