2012-02-01

Nä nu jävlar!!


Nu har jag slappat mig själv tillbaka till verkligheten från ömklighetens fula gråa hörn.

Skärpning för helvete. Jodå dåligt får man må. Känna sig som en liten lus också.

I EN DAG!!! 

sen slänger vi den känslan på sophögen och skiter i att den ligger där och piper och vill komma och kramas.

HÄR SKA FAN INTE KRAMAS NÅT!!!

Ingen skola idag. lusen satt under örat och gnagde i morse. men när jag kom hem kastade jag ut den.

Städat vinden. Heter det vinden eller övervåningen btw? om det nu är nån som törs skriva nåt....

Sen ett monsterpass framför tv:n. svettades som satan. hysteriskt skönt och lika skönt med en glödhet dusch efteråt. 

Känner mig nästan som folk igen....

Skrivit klart referatet om Robothjärtan som brister till svenskan imorrn och snart är det dags för lunch, kycklingwok från förra veckan och så lite Once upon a time inna jag ska hämta hem mina små grodor från dagis. Ska bli intressant att se vad fröknar och barn på Humlan tyckte om T´s tand......

Hade ju gärna sett att den var kvar hemma men icket!!

Så satans semelsugen att jag håller på att gå åt men på lördag till mellon, då ska jag klämma två st!! :D

tills dess får jag nöja mig med en torr riskaka.... :(

4 kommentarer:

Isa sa...

Jo det är klart att man får ha dårliga dagar.Huvudsaken att man kommer igen när man varit ledsen klart:) För mig heter det övervåning, en vind är för mig en kallvind högst upp i huset.

harope sa...

tack Isa :D för alla fina kommentarer du lämnar. :D

kram

Isa sa...

Varsågod:) Och dåliga stavas dåliga och inte dårliga. Himla dåre! Pratar med mig själv nu då så att du vet. Schizo varning 120% japp.

harope sa...

hahah men gud Isa :D jag såg inte ens att det stod dårliga :D

du kan väl alltid skylla på bebben i magen :D

kram