2012-02-02

Och trenden fortsätter.


5.30 i morse ringde min klocka. Jag kliver upp en halvtimme före barnen för då hinner jag få i mig nåt innan dom kommer upp.

Idag fick jag dock sällskap. Av två små grodor som låg och tittade på barnkanalen medan jag halsade en kopp te och ett kex och sen hämtade ner storebror som drog sig lite längre.

Lugna, glad och superduper duktiga grabbar. Utan tjafs och stress stod vi kl 6.50 vid vändplanen och väntade på farfar.

Och mamma. vet ni vad hon gjorde. HON TOKÖSTE BERÖM PÅ DOM!!!

Sug åt er min älskade ungar!!!

Allt flöt och jag var på skolan ganska precis till när vi började. Skolan ska vi inte blanda in idag för det var en ganska stor meningslös blöt fläck av olika anledning så det struntar vi i.

Elric har varit hos farfars efter skolan, han hade skridskor på gjympan och blev så begistrad att han inte ville sluta åka så vi lär väl kanske försöka fixa nåt åk till helgen.

En bra dag som jag ska nu avsluta, väldigt trött och imorron är det ytterligare en tidig morgon.

kram och puss

Inga kommentarer: