2012-11-17

Motionsgrupp och Herbalife


Ni som följer mej på fejjan har säkerligen sett att jag lagt upp ett inlägg om en motionsgrupp.

Vi får se om det håller i sig men jag tänkte prova iallafall. Kul om man kunde träffas ett gäng tjejer och jogga Vårruset tillsammans.

Tanken från början var ju dock inte en webbaserad motionsgrupp utan en grupp här hemma som träffas 1-2 ggr i veckan och går en längre promenad eller nån annan form av motion och sen efteråt avslutar med en proteinshake från Herbalife. 

Jag tycker det är ett bra upplägg och jag skulle själv kunna ingå i en sån grupp. 

Men jag har väldigt svårt att få ihop en grupp här hemma. 

Hur ska jag få dom att vilja köpa en shake? 

Jo men hej du, visst vill du gå med i min motionsgrupp och så dricka en shake efteråt som du antingen får köpa av mig för 30:- eller så köper du en stor burk själv för 400:- (21 portioner så det är ett bra pris) Och så säger människan "varför då?" och jag "öööhhh därför" 

Nä fan nu låter jag som värsta tönten men förstår ni vad jag menar? Hur jag menar? 

Jag hatar min negativa hjärna ibland. *suck*

Men oavsett om jag får ihop en grupp eller inte så tänker jag nog börjar med Herbalife, för jag gillade örtdrycken (teet?) väldigt mycket och shaken var en av dom godaste som jag smakat i shake väg och jag har testat ett antal genom åren.





Inga kommentarer: