2006-12-24

Julbilder 2006



Så här glad är man på julaftonsmorron :D



Fina bilbanan man fått av mamma å pappa + klosslådan från
mormor, klossarna rök rätt fort, roligare att köra bilar i den.



Jätteklatschiga dammsugaren som låter som en dragraceingbil
Hur kunde jag tycka att det var en bra idé???? Fast han älskar den
verkligen och är jättenöjd.

Julklapparna han fick hemma


Mina tomtar



Jag och lilltomten ( fast oj va stor han har blivit, min lilla prins :D )

Farfar och lilltomten



Pappa och Ellis som vaktar sin julklappshög från Jessie

Stora paket först, riv och slit och jätteskoj



men, vad är det där pappa? Jag tänker inte ha på mig den!

Jag tar nästa paket istället

Ohhhhh, en verktygslåda ju!

Julklappsskörden hos farfars


Rogers antiagressionskyckling :D


1 kommentar:

Anonym sa...

Fin kycling det där...man vill liksom bara strypa'n.