2007-07-02

Kurator å Booouuungen ;DD 25/6

Jag hade sista tiden innan semestern hos C och eftersom det var fint väder så passade Roger och Ellis att gå ner i parken och mata pippisarna, jag tog T med mig men ångrade mig sen eftersom dom tydligen hade haft halsfluss hemma :( Hoppas verkligen inte att vi åker på nåt sånt nu när vi äntligen känner oss hyfstat friska.

Ringde älsklingen när jag var klar och då var dom på väg upp till Sibylla där dom parkerat bilen så vi bestämde att vi skulle träffas där och äta lunch, vilket var väldigt lyckat för lilla motorfantasten våran :D

Det var bara att stoppa in korv och mos för ha gapade nästan hela tiden åt alla lastbilar, bussar, raggarbrrr, traktorer och allt annat som körde förbi medan vi åt. Sen hade han den ofantliga turen att få en rallybil med sin funbox och även en piggelin till efterätt. Så hans lycka var verkligen gjord.

Satt nog säkert 1 timme och åt lunch, Tyr hade ätit medans vi var hos C så han sussade gott i vagnen medan vi käkade.

Åkte upp på köpis och köpte Nezeril åt Tyr och sen hem och slappa resten av dan.




Sötnosen äter glass och kollar bilarna.

Inga kommentarer: