2008-12-01

1 december och Londondimma

ute!!

Hur kul är det på en skal från 1-100???

Det ska ju va snö, mycket snö, ungefär som förra veckan då det såg ut så här då vi var i Sippan och åkte pulka efter dagis.




Kolla va mysigt med massa snö :D
Lär ju visa en bild på pappan oxå, inte lika snyggt åkt som Ellis :D



men bra coolt ändå :D ( inga allvarliga skador inträffade trots att det kanske kan se så ut :D )

Förhoppningsvis så får vi snö igen imorrn men det återstår nog att se.

Idag ska jag, eller borde jag gå ner i förrådet och gräva fram lite småkläder till bebben men frågan är ju om jag ids....

Vore skönt att ha det gjort och jag har hyfsat koll på var dom borde vara iallfall så det borde gå rätt fort och jag vet ju att jag blir mindre stressad om jag har det fixat.

I övrigt så letar jag enkelvagn som en tok, jag vill ha en för det känns så bökigt att vara låst till syskonvagnen men vi får se om jag hittar på nån, mer än 500 :- vill jag inte ge.

Roger är och hjälper M.F och flyttar, för femhundarelfte gången typ men nu har han blivit tvingad att skriva på ett kontrakt som inte tillåter han att flytta igen förrän tidigast 2011 om det inte finns goda skäl för en flytt före, inte bara för att han får en fix ide.

Barnen är på dagis och båda killarna var jätteduktiga, Elric sa hej då och drog som en avlöning på en gång, jag fick gå efter och fråga om mamma inte kunde få en puss iallfall ;) och tänka sig att jag fick det.

Tyr gick själv in efter jag klätt av han, vilket han inte brukar göra, hängde upp kläderna i lugn och ro och gick sen in för att säga hej då och då höll han på att busa för fullt med fröken S och H så inga problem där inte vilket känns jätteskönt :D

Nä om man skulle göra nåt vettigt då, röja undan och sen kanske hasa sig ner i förrådet innan lunch.

1 kommentar:

Anonym sa...

härliga pulka bilder... men pulakan ska väl vara under eller... :)) hoppas ni får mer snö så kan vi åke lite med pojkarna när vi kommer ner.kram mamma