2008-12-06

Dagens.....

* Lapp : "Ge fan i min tvättid, nästa gång pissar jag i den!!!!!"
Arg lapp som satt i tvättstugan imorse då jag och Tyr var ner och tvättade.
(Fast den va inte riktad till mig, jag håller mig till mina tider jag :D )

* BLÄÄÄÄ : Vädret, regnsnöaktigt vatten som förvandlade allt utomhus till is :(

* Pain-in-the-ass (*2) : min lilla minor groda som 10 min efter att han slocknat för siesta,
läger av en så obehaglig odör att jag inte kan ligga kvar i sängen, vid närmare koll så är blöjan
full och om nu sonen ska kunna använda sin rumpa den närmsta framtiden så är det bara att ta tjuren vid hornen och byta blöja på den sovande sonen, fast han sov ju inte speciellt länge efter det, så idag blev det en lunchvila på 15 min och jag fick kasta i mig lunchen som jag i vanliga fall äter i lugn och ro medans han sover, sen har det varit tjut och gnäll av trött liten minor resten av dan.

* Skoj : Junior återvände från farfars, med ny spindelmannen mössa och tusen och en saker att
berätt om dagen igår då han och farmor gjorde stan osäker.
Minor blev så glad att storebror var hemma att han gjorde sälen på halvgolvet :D

* Duktigt-som-faan : Jag och Tyr har organiserat om hela hallgarderoben, mer eller mindre, lite
kvar men det mesta är nog som jag vill ha det, nu ska vi försöka hålla ordning bara så det inte
är total kaos igen om en vecka.

Inga kommentarer: