2008-12-27

GOD JUL TILL ER ALLA

Pga av elaka små snuvbaciller (och nej jag pratar inte om pojkarna ;) ) så har julen i år varit....
väldigt loj, vi har mest legat utslagna i soffan hela familjen och snorpapper har gått åt i en vansinnig fart. Men julafton blev ändå lyckad, i synnerhet för pojkarna som var mycket nöjda och däckade på julaftonkvällen vid 20.30 för att sen inte vakna förrän runt 9 på juldan!

Har aldrig hänt och kommer väl knappast att hända igen på minst ett år eller så.

Blev inte så mycket bilder tagna heller pga av att en viss liten minor är en linslus av sällan skådat slag och så fort videokamera eller kameran kommer fram sitter han fastklistrad vid linsen och kräver att omgående få låna och när man så inte får lägger man sig sonika på golvet och dunkar huvudet i golvet och vrålar så fönsterrutorna spricker... förstår inte var han fått det humöret ifrån.......

Så dom flesta bilder är tagna i smyg eller i ultrarapidfart för att ungen inte ska hinna fatta att man tagit kort, har lagt in några här och resten finns på Extrafilm, vill ni ha lösen dit får ni skicka ett mail.

Nu ska jag fortsätta kurerar mig och familjen men tack alla för fina julklappar och vi är alla mycket nöjda med julen trots att vi var däckade ner i skosulorna.

Trevlig fortsättning allihopa och jag lovar att skriva lite mer sen.




Slängpussar till er alla från en ytterst söt liten tomte :D



Elric får paket av Tomten under överseende av Tyr




Tyr lägger ett av sina paket i sin hög



Tyr och stora favvon just nu, farfar.



Lite av Tyrs julklappar som Tomten kom med redan
kl 9 på morron :D



Lite av Elric´s klappar, dom på golvet är faktiskt mina :D :D
eller alltså dom i hörnet, inte dom stora inte, va trodde ni?,
så snäll har jag inte varit ;)

´

Våran första gran!! och så fin, jag är kär i den
och skulle nog kunna ha den året runt :D



Lite julgodis som vi orkade med att göra.



Gosegrodorna är redo att hugga in på julgodisgörandet,
men väldigt mycket slank ner i magen så det blev inte
så mycket kvar.



På lucia hade vi så här mycket snö!
Premiäråkning i Ormberget.



Busken utanför porten.




Vy från porten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Härlig jul trots bacill anngreppet ! Kan du lägga till mej på Mina vänner i extrafilm då kan du skicka över kort. Vet inte riktigt hur man gör men Mi har gjort det. puss å kram mamma