2009-01-19

måste vi kliva upp redan??!!

jag undrar i min trötta hjärna hur kl redan kan vara sju och varför en liten stor kille som somnar vid niotiden måste kliva upp kl 6.30, om jag somnade vid den tiden skulle jag nog sova till minst åtta, kanske nio till och med.

Zedd har rosslat och snörvlat hela natten och varannan timme tankat ca 75-80 ml, har knappt sovit något, är läskigt värre tycker jag att han är så täppt i näsan och rosslig i halsen. Men än så länge är det iallafall ingen feber och han äter ju som sagt men är det nu RS så kan det ju ändras fort, annars så får vi väl se vad BVC säger på onsdag då vi har första besöket där.

Idag ska vi eg göra hörseltestet på grodynglet men vi får se om vi orkar med det, får ta det nästa vecka annars.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ammar du inte? eller du ska gå ner i vikt ändå?

Anonym sa...

Ammar du inte? eller du ska gå ner i vikt ändå?