2011-02-02

Nu är han på väg hem :D

Pling i mobilen för nån timma sen. "Är på tåg, ska se film och mysa, ses imorrn!" från Elin och Elric.

Han har haft det så underbart och jag är så glad för att allt gått bra och faktiskt att han inte längtat hem något.

För även om vi har längtat efter honom så tror jag att det här var behövligt för han.
Att få komma själv till morfars och bli rejält bortklemad ett par dar utan några störiga syskon och föräldrar och kusiner och gud vet vad.

Och jag gissar att han har växt en bit sen förra veckan, för förstå vilken självförtroende boost det måste va att våga sig iväg när man är knappt 6 år fyllda.

Vi är iallfall otroligt stolta över våran lilla grodprins.

Idag har jag annars inte gjort så där jättemycket. Lämnade grabbarna vid 9.
Tog lite tid för Tyr ville va ute, men sen ville han vara inne för det var fel fröknar ute :O

Slängde in vagnen till farmor och sen till Therese och blev bjuden på go semla, kladdkaka och massa snack.

Precis va jag behövde efter en jobbig dag igår. Så tusen tack Therese :D

Hem för snabblunch, palt blev det idag, lite lagom fast jättemätt blir man ju inte.

Hämtade två trötta grabbar på dagis men dom gick ändå nästan hela vägen hem, Tyr va rolig och låg på rygg i en snödriva och tittade på molnen medans jag pratade lite med Annika.

Väl hemma så blev det SuperMario för Tyr medans Zedd mest sprang runt och va arg.

Vad jag än hittade på att vi skulle pyssla med blev det fel så det slutade med att jag plockade ihop min lilla arg varg och satte mig och kramades i 10 min. Lite bättre efter det men han har ett gräsligt humör just nu den lilla trollgrodan.

Middag på det och så en farmor som roade killarna medans jag röjde och moppade av golvet sen natti natti för liten arg varg medans Tyr drog ut på det en liten stund men tillslut så knoppade han in också.

Själv ska jag nog gå upp och kolla en film och sen sova så man är pigg när Ellis kommer hem imorrn.

Oj va jag ska kram på den lilla godingen :D

Kram

Inga kommentarer: