2011-02-28

Maria dagen idag :D

Så grattis till mig själv och alla andra Marior ute i världen.

För länge länge sen när jag och mina systra oftast befann oss på samma ställe som mamma brukade vi fira. Nu är vi oftast utspridda över Sverige, nytt för i år är väl att lillskiten vågat sig ändå bort till Bodö för att leka norrman ett tag :D

Fast det här året kommer vi att ses snart. På lördag är vi alla samlade i Gagsmark hos mamma och pappa eftersom vi på fredag kommer att säga hej då till våran älskade farfar.

Så kanske det kan bli lite gofika då ändå eller kanske ett hemma spa i mammas bubbel.

Snart dags för hämtning av lite bröder, meningen var att vi skulle hämta tillsamans, är små drygt att springa runt hela huset och försöka få ihop alla grejor som ska med hem.

Men B ringde och var klar så då ändrade vi det till att R åker in och hämtar han och jag hämtar killarna och går hem. Har vi tur så är vi hemma innan middagen ;D vilket för en gångs skulle inte skulle göra mig nåt i och med att solen faktiskt skiner ut, verkar inte blåsa allt för mycket och det just nu är + 3 grader, rena vårvädret med andra ord :D

Eftermiddagen och kvällen i övrigt blir nog lugn. B är ju hemma från Tyskland och hälsar på så det blir väl en del snack och en del tv-spel och killarna lär ju härja som vanligt.

Shit va klockan sprang iväg nu då!!

// Hannah

Inga kommentarer: