2011-02-07

tröttmössa

är så trött på morgonen att jag är en zombie i minst en timme.

Är så seg att det är ett under att jag överhuvudtaget kan få i mig något som liknar frukost.

Idag är det dagis på schemat på för smågrabbarna. Elric och jag ska ha mysdag vilket innebär en tur på stan (tror jag) lunch ute, ett besök på ögonkliniken för koll av ögonen, åka buss, hur nu det kan va roligt men det är bland det roligaste alla mina grabbar vet. Sen Toys´R´Us innan vi knatar hemmåt och möter upp farmor som ska va snäll och hämta småkillarna så vi inte behöver gå värsta omvägen på väg hem.

Kvällen torde bli lugn men man vet aldrig, inget inplanerat iallafall och får jag bestämma så kommer nog min dag på stan och bland folk och killarnas dagisdag att ta ut varandra och soffan låter väldigt lockande att spendera kvällen på.

Ha nu en fin fin dag alla mina kära så kommer ett inlägg ikväll om fina systerysters besök i helgen och kanske nåt litet kort från Elrics semester hos morfars.

kram

Inga kommentarer: