2011-02-27

Så var ännu en helg passerad

och denna gick fort eftersom det har varit en jobbhelg hos Perssons.

Farmor hade grabbarna hela dagen igår och idag har hon haft Z på eftermiddagen.
Tror nog han blev nöjd med det för han hade tydligen pratat mycket om "affa å ajsa" igår.

Gick fort att jobba igår, trots att det i mina ögon inte va jättemycket folk för att vara en lönelördag men skönt folk att jobba med så det kanske gör sitt till också :D

Medans jag var på jobbet ( ja R också naturligtvis) så körde grabbarna hårt med Farmor, dom hade nog varit ute i drygt 2 1/2 timme och härjat i diverse snöhögar :D

Idag har det varit lite lugnare, jag och Z gick en sväng efter lunchen och han somnade rätt omgående, gick ner förbi farfars och lämnade in han innan jag gick hem och tog en kaffe innan jag åkte till jobbet som idag var betydligt jobbigare med full drive mer eller mindre hela tiden. Blev en timme extra men det va ok.

När jag kom hem var gullungarna uppe och väntade på mig, blev en snabb fika och sen hopp i säng för att fortsätta läsa boken, blev ju tyvärr inte många sidor då dom var väldigt trötta men lite iallafall.

Snart sängen för mig också, imorgon är det dagis för killarna, håller en tumme för att E inte har feber imorrn, har haft ont i huvudet av och till idag så vi får väl se. T ska också hålla sig frisk helst eftersom vi åker bort på torsdag och han ser verkligen fram emot det, fast ibland undrar jag om han riktigt greppar vars vi ska åka och att E och Z ska va hemma hos farfars.

Annars blir det nog inte så mycket imorrn, få se om B tittar över en sväng, är hemma från Tyskland på semester så det skulle va kul att hinna ses innan han åker hem igen.

God Natt alla fina och sussa sött. Det ska jag göra och verkligen SOVA, ingen sparkgroda i sängen i natt och det uppskattar verkligen min rygg ( och R´s fejs :D )

Inga kommentarer: