2011-06-07

Grattis Sverige

Nationaldag idag då.

Kan ju inte direkt påstå att vi firat på nåt speciellt sätt. Har mest haft en bara vara dag.

Det behövs ibland. Fast jag blir ju lite rastlös så jag var tvungen att städa altan medans Z sov lunch och
R och T åkte till Tempo och shoppade lite.

U var förbi på en kopp kaffe. Det var inte igår precis men hoppas det blir lite oftare nu.

Och sen var vi till fina grannarna C & A och käka supersmarrig rabarberpaj. Tusen tack :)
Det måste vi göra oftare, för alltid retar det nån ;D

Åt tokgoda fetaost och jalepenoburgare till middag :D och sen skulle vi klämma lite jordgubbsglass men det fanns det ingen plats kvar för så den tar vi imorrn istället.

Hade tänkt lägga mig lite tidigare men det blev lite krångel med nattningen och sov vägrande barn så det drog ut på tiden och så ville jag se nya avsnittet av GOT, dom har verkligen fått till det med den serien.

Gillas skarpt måste jag säga :D

Nu blir det iallfall krama kudden, förhoppningsvis ända till 6.30 då larmet skriker på mig. Men jag tror nog att får gå en vända i natt också för Z sover i sin säng och där brukar han ligga till 02-03 sen så har man ett litet spöke i hallen som ylar :D

Imorrn jobb, hela dagen och dagis för grabbarna, det har vi alla längtat efter ;D




Inga kommentarer: