2011-06-02

Ont i fötterna efter en låååånggg dag på jobbet. Full fart hela tiden så tiden har visserligen gått fort men jag var så trött i huvudet och hungrig när jag slutade vid halv åtta att det inte var sant.

Älsklingarna kom in och hämtade mig :D   TACK :D

Roger och Z har klippt gräsmattan fram och bak idag. Lekt lite i lekparken och bara haft pappa och Z time.

E och T hängde på farfars och kollade in motorcyklar i Valborundan som är varje år. Dom hade haft en toppenförmiddag och E kom hem strax före middan och T ville stanna så han dyker väl upp nån gång under morgondagen får jag hoppas :D

Ska ta Z med mig upp och lägga mig och kolla nån film och se om han vill sova, han sov tydligen drygt 2 timmar efter lunch idag men det behövde han nog för griningare unge fick man leta efter imorse.

Hoppas ni haft en bra dag.

puss och kram  / Hannah

Inga kommentarer: