2013-02-08

Hur ska jag kunna bli en diktator???


Allt jag säger fnissas det åt. Allt mamma säger är bara på skoj. Hon menar inget och även om hon gör det just nu så menar hon inget sen ändå.

Fast det gör jag. Har jag sagt spelförbud. Inget lördagsgodis eller vad det nu månde vara så håller jag det.

Aldrig i livet att dom kommer undan det men det verkar dom tro hela tiden.

Mamma behöver man verkligen inte lyssna på!!

Pappa däremot. Han spänner ögonen i dom och sen är det inte mer med det.

Är det en mamma och pappa grej det där eller???

Skitless är jag i alla fall och det är en av anledningarna till att jag numera låter Roger lägga dom när han är hemma.

Ikväll är han det inte och det är halv anarki. Inte riktigt så farligt som det brukar och jag lyckades bryta ett av Tyrs utbrott innan det eskalerade. WIIHOOO för det.

Jag måste jobba på min attityd och att spänna ögonen i folk. Ge dom onda ögat typ.






1 kommentar:

Linda sa...

Men det är ju precis så som det är hemma.... Jag fattar inte..