2013-02-07

Idiot.


Det är det här som är mitt. Ett av mina fel. Eller brister.

Jag vill mer och ger mer än jag någonsin får tillbaka.

Tänkte det skulle vara roligt att hitta på något med förskolan. Känner knappt till föräldrarna som har barn på samma avdelning.

Sätter upp en lapp. Tycker det självklara står men nej.

Och jag tappade lusten.

Det kommer som vanligt att bli ett fiasko.

Men jag håller minen.

Småskrattar och säger " ja men jag och ungarna får väl röja själva då!" Men kräks inombords.

Varför tror jag att nån annan skulle vilja komma ???

Blir arg och irriterad när vi går hem. Fräser åt ungarna som inte förtjänar det.

Inser det hela när jag kommer hem.

Och står ute i snön och bloggar om det medan Zedd tjatar hål i huvudet på mig.

Men också : Varför skulle det bli en flopp???

1 kommentar:

Linda sa...

Bra vännen att du försöker...