2013-02-08

Nu får det räcka!!


Läste inne hos Linda och blev så glad för hennes skull. Vägde mig sist för kanske 2 veckor sen eller nåt sånt.

Så jag tänkte jag kollar väl nu då.

Jag är så körd!!!

Så jag är less. Minst sagt.

Nu ska jag skriva ut mina "fina" bilder som jag tog i början av januari och sätt upp på väggen ovanför datorn så jag ser dom varje dag!!

Fram med måttbandet också för jag tänker inte enbart haka upp mig på vikten men den är inte rolig just nu och jag tänker inte, INTE, ha den här magen till sommaren.

När jag får pengarna i slutet av februari blir det inköp av en crosstrainer, för fy satan va jag längtade efter att röra på mig igår, men jag går inte ut i snöstorm! hade jag haft en cross i källaren så hade jag lätt gjort en timme på den!!!

Jag väger för övrigt 82.5 kg. Mindre än vad jag gjorde för ett par år sen men 10 kg mer än för ett år sen.

Mitt mål är 70 kg. Kanske 72 om jag känner att jag mår bra där. då stannar jag där.

Här där jag är idag, där mår jag då inte bra alls.

Puss och kram



Inga kommentarer: