2013-03-04



Det inom parantes ska ni hoppa över. Det vet ni väl. 

(Ont i halsen så det är inte sant. Trött. Kroppen värker. Huvudet värker. Hjärtat värker. )

Tyr på dagis. Elric hos morfars (fast det blev också helt jävla fel..) Zedd först till tandläkaren, där den där gropen som såg ut som Grand Canyon på tanden längst in trots frenetiska borstningar och fluor nu ändå uppvisade ett litet pyttehål. Sen som "belöning" en stund hos farmor.

Fick en tid för laga det lilla pyttehålet när Roger jobbar. naturligtvis vad annars.

Tog åt mig jävulskt av en kommentar för ett tag sen som säkerligen inte var menat som nåt illa men den kilade in i hjärnan och nu sitter den där och gnager med sina små svarta fula tänder.

Jag får en klar bild om hur omvärlden ser på mig och den bilden får mig att vilja kräkas.

Den bilden får mig att inte vilja umgås med någon och absolut inte åka till Norrland i sommar. 

Där alla dom bra och duktiga samlas och så sitter jag där. 

Ett värdelöst grått spöke med noll att bidra med. 

Det enda jag kan göra är gnälla och beklaga mig men inte göra något åt det hela. 

Jag ska ta hand om mina barn själv. INGEN ska någonsin behöva hjälpa mig med det. 
Aldrig i livet att jag någonsin ska be om hjälp igen.

Imorgon ska jag på ett värdelöst möte som precis som dom 4 föregående gångerna inte kommer att ge ett skvatt. Men det är nog också mitt fel eftersom jag är så värdelös och inte kan göra något själv utan förväntar mig att få allt serverat på ett silverfat.




1 kommentar:

Linda sa...

bara vill skicka en kram till dig