2013-03-14

Sucker för listor så håll till godo med en Dagens



1. Vädret utanför mitt fönster: Kallt, stjärnklart och mörkt då kl är 19 :D

2. Lyssnar på just nu: Köksfläkten som överröstar det mesta och barnens tjabbel. Och Roger som pratar med sig själv alt kylskåpet

3. I går gick jag och lade mig:  23 kanske....

4. I dag vaknade jag: 06.25 av att någon stod vid sängen och vrålade "jag är pissenödig!!"

5. Jag har på mig:  Svarta jazzbyxor, svart långärmad tröja, svart fleece och rosa/lila randiga strumpor.

6. Senaste person som ringde mig: Svärmor tror jag

7. Senaste person som jag ringde upp: Svärmor

8. Senaste person som skickade sms till mig: Annika

9. Senaste person som jag skickade sms till: Annika

10. Senaste vän jag addade på Facebook: what??? ingen aning, kanske Siri....

11. Som addade dig: Siri möjligen där med....

12. Senaste person som mejlade mig:  Linda :D

13. Senaste sajt som jag kollade på: Hälsocentralen City

14. Ska göra idag: Har gjort en del, kvar att göra är lägga barnen och kolla film med älsklingen om vi inte somnar i soffan förstås.

15. Bra eller dålig dag idag? Bra :D

Inga kommentarer: