2013-03-29

John Blund vs Tyr 1-0



Tyr : "Jag tänker aldrig aldrig aldrig gå och sova!!! Jag är aldrig heller trött!"
Mamman : " Men du, kan du inte tänka dig att lägga dig och lyssna på lite musik då, jag kan sitta med dig om du vill?"
Tyr : *plutläpp och små svarta ögon* Du kan inte lura mig till att sova. FÖR JAG ÄR ALDRIG TRÖTT!"
Mamman : " nä jag hör det, men skulle du vilja lägga dig brevid mig och lyssna på lite musik, jag vill inte ligga själv nämligen och så kan du berätta vilken musik som är din favorit?"
Tyr : " Ok. när du somnat går jag till pappa!"
Mamman : " det går jättebra det"

Lägger oss i sängen, slår på musiken, ungen säger " den här är jättebra mamma" en puss och en arm runt halsen och sen snarkar han mig i örat :D

Så nu går JAG till pappan i huset och fikar fet banankaka och te och sen ska jag ta min feberunge och gå och sova.

Inga kommentarer: