2013-03-01

Nu ska fläsket dallra (av skräck...)


Jag har läst motivationsbloggar så ögonen blöder.

Gjorde schemat i förrgår och idag körde jag igång.

Hannah vs Fläsket. Må du dallra och dö!! (fläsket alltså ;D)

Inga dieter här inte för det fixar jag inte, men allt sött sliskigt och sånt åker bort utom på lördagar då jag får fika nåt slisk. Alltså inte hela lördagen utan bara nåt litet.

Och så är det daglig röra på fläsket.

Vinsten 1 april blir ett par nya byxor OM jag har följt schemat som jag satt upp.

Och det är inget monsterschema, herregud ni känner väl mig men ett lagom schema och jag har redan avverkat dagens pass som var en workout på 15 min och som gjorde att jag ville gå och dö en smula efteråt.

Tog bilder idag också och då ville jag också gå och dö en smula.

Fasen att man släpper iväg sig själv så här alltså!


83 kg Hannah....

Så här TÄNKER JAG INTE!! se ut i sommar.



Mars motions schema. 


Nu tänker jag fixa det här oavsett vad som händer eller vem som står i vägen.



1 kommentar:

Linda sa...

Härligt tjejen... Finns det möjlighet att du kan skicka en bild på schemat till mig via mailen FÖR jag ser inte vad du har skrivit....
Här blev det ju minus på vågen.... så sammanalagt 3,6 kg..
Har du några bra bloggar du vill tipsa om...?