2013-03-13

Vi säger väl så


Dagens Ja va bra :

Sol (vind och vatten...)
Gått 1.8 km utan att känna mig som en darrig gumman på 98 bast. (Lovar att hon vart piggare än mig)
Arga barn men inte arga mamman. Eller alltså. Det är ju inte bra att barnen är arga heller men att jag kan hantera dom trots argheten är jättebra.


Dagens Nja det va väl inte så bra kanske

Kisspåsar. 2 st. På dagis. Barnet bara vägrar vägrar vägrar att gå i närheten av en toalett. WHY?? Ingen som vet. Dom får va hårda imorrn har jag gett mitt tillstånd till.
Blåsbandet över T´s näsa och under ögonen. Inget imorse. Inget när jag hämtade. När han varit hemma i 20 min såg det ut som om nån hade bränt han :(
Middag. Mat. BLLLÄÄÄÄ. Noll inspiration och noll matlust hos någon av husets hemmavarande 4 personer. Vi kör väl korv igen då...

Inga kommentarer: