2013-03-07

Gissa vem som kom och ställde sig i vägen???


Mådde urk och blä efter träningen i fredags. Men tänkte att det är ju inte så jäkla konstigt då kroppen inte har rör på sig på typ en evighets evighet.

Men på lördag vaknade jag upp med skallebank och frossa och en temp på 38 grader och febern har ännu inte lämnat min kropp så nåt schema har jag inte kunnat följa hur mycket jag än velat.

Igår sov jag bort dagen mer eller mindre men tempen gick trots det inte ner under 39 grader :(

Idag har det känts lite bättre men nu i eftermiddag fick jag frossa igen och en koll med tempen visade att den klättrar uppåt igen.

Jävla skitflunsa rent ut sagt!!!!

Och det ännu mer jävliga är att Roger har åkt dit igen, och han jobbar fre-sön och han kan inte vara hemma hur dålig han än blir då vi förlorar så mycket på det.

Farmor har tagit småttingarna så vi bara kan sova och det uppskattas jättemycket, dom kommer hem imorrn så då hoppas jag att jag ska orka med dom.

Nä nu blir det sängen igen.

kram

Inga kommentarer: