2007-10-18

Persson Psychosis Syndrome Flashback

SSDD - Same Shit Different Day
Livet är väl egentligen bra för familjen Persson, man ska inte klaga.
Vi lever och mår bra efter att ha blivit drabbad av:

Dagispesten - Vi är alla sjuka i omgångar, skiftbyte sker var fjärde dag...antibiotika någon?

Morgonpigga Barn - Är man sjuk ska man sova...nähääää nääe

Hungriga Fågelyngel - När man blir hungrig vid 3 tiden, ska man kvida obscent irriterande och monotont var 3 sekund, sedan repetera tills någon fågelförälder bryr sig...johoooo joo

Spontanteleporterande Tallbarr - De är många, de finns överallt, först finns där inga...helt plötsligt är de bara där...magiskt men samtidigt obehagligt på ett poltergeistaktigt vis...lever än

Byggare Bob - Vi äger en BB DVD, vi borde ha fler, får Pappan se BB dansa cowboydans
20 000 gånger till, kommer han instinktivt att slita hjärnan ur sitt kranium och göra en läskande smoothie att dricka i kön när han anmäler sig till linedancingkurs...väldigt stor risk

Besatt Äldre Son - Den senaste tiden har den äldre förmågan börjat höra röster inuti sitt lilla gulliga huvud. Någon eller något säger åt honom att han "MÅSTE".
Jag MÅSTE lägga leverpastejsmackan på Pappans tangentbord (med klegget nedåt)
Jag MÅSTE springa så fort att ljudvallen blir deprimerad
Jag MÅSTE si och jag måste så. Jaaaa det MÅSTE jag.
Huuua tycker föräldrarna.
Men vi är nöjda så länge han inte MÅSTE tända eld på lillebror, eller något annan gulligt...läskigt

Nyhetstorka - Vi har jävlar ingen aning vad som har hänt och var, när, hur, och väder blir det ju hur man än beter sig. Kan vara jobbigt ibland att få frågor om vad man tycker om det som hände igår, och det enda man kan komma på är att Byggare Bob han dansade minsann Cowboydans han...yupp SSDD


Här kommer lite bilder från våran spännande tillvaro.



Här har vi yngsta fågelynglet en F-14 Chocobo


Näst yngsta arbetsnamn Spitfire, lagomt kaxig


Hångel med F-14 Chocobo, passa dig Moster E han är äckligt söt


När allt känns jobbigt...GROUPHUG


Äldsta fågelynglet har blivit 7 veckor


MÅSTE åka kaaannnaa..självklart min son


När vi väl MÅSTE tända eld på lillebror har mamman och pappan en backup

Är vi int lik så säg


I Am The Evil Skull Monkey - Me thinks sheep are tasty...yummy sheep


Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek!!! (Baaah?!? WTF!!!)


Här har vi stulit ett X-2000, nästa hållplats Mentalsjukhuset


Titta ett vattentorn, det MÅSTE vi gå under


Woooohooo under vattentornet i Hagaström


Det har liksom blivit våran grej det här, en helt ny extremsport som vi kallar Vattentornsrally


Det var en gång...


...två gulliga bröder


Pappan slut efter det 750:e åket för dagen


Hej, nu är jag sådär äckligt gullig igen


Muckar du eller...vad glor du på...ska jag dregla på dig?


???


En godbit från i somras.
Detta är ett typiskt spontant föräldrabeteende som ofta resulterar i katastrof
Ja varför gör man så här?

This Has Been Brought To You By: Satan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt, vilken skööön humor. Ni ser ut att vara en helt normal härlig familj! Fina bilder, längtar efter ni när jag ser dom.
Stor kram mamma/mormor

Anonym sa...

hmmm... jag tror bestämmt att ni ska undvika vattentornen, tycker att de är alldeles för lika ufo:n för att vara nyttiga. min misstanke är att det faktist verkar som om hela familjen har blivit bortfördas och blivit expimenterade på.. ni vet... sonder lite här och där och öppna ugrävningar av den mänskliga hjärna osv... så man blir sådär lagom tokig efteråt... o_O