2012-01-15

0% egentid

Jag kräver inte mycket.

10 minuter själv vid datorn. Ostörd på toaletten. Äta min mat själv.

Idag har det varit obefintligt med såna stunder.

Jag är alldeles för snäll. Det där alla måste tycka om mig syndromet är pissdumt att lida av när man har barn.

Och det vet dom. Vilket gör att dom fullständigt skiter i vad jag säger för det händer inget ändå.
Ok mamma kanske skriker på oss men mer blir det inte. Så tänker dom typ.

Och jag hatar när folk inte lyssnar på mig. När dom inte respekterar mina saker.

För det får mig att känna mig mindre värd som människa och det är en fruktansvärd känsla.

Jag älskar mina barn över allt annat på jorden och jag gör dom ingen tjänst genom att vara deras peronliga slav.

Imorron blir det andra bullar för pojkarna Persson!



från the ipåånn by moi :D

Inga kommentarer: