2012-01-25

Träningsskryt eller bara skryt

Mitt skryt är  att jag tränat för första gången sen mitten på december. Och det gick bra. Att det dessutom var på ett gym var ju lite extra speciellt eftersom jag aldrig gjort det men jo det blir en upprepning nästa vecka.

Idag har jag gått 10 minuter på crossen, 10 minuter i rodden och 10 minuter på cykel.

Mycket nöjd och lite svettig och benen kändes som spagetti.

På gymmet idag var det också en människa som jag inte vet om jag ska bli impad av eller tycka att människan är en show off inför oss andra lite mer slöa människor som inte spenderar allt för många timmar på ett gym.

Människan sprang först 25 minuter på löpbandet. Sen rodd i typ 15 minuter och sen crosstrainern minst 15 men mest troligt längre. Vi gick efter 10 min.

Jag vet bara att jag skulle inte kunna röra mig en ynka liten meter efter att ha kutat i 25 minuter.

Och hon var fan inte ens svettig!!!

(Men jag tror att jag är impad. och lite irriterad för att jag skulle vara typ död.)



Inga kommentarer: