2012-01-23

Fatta va jag har räknat idag


jag har räknat x och y och hit och dit så jag blev alldels matt.

Det coolaste va väl att jag begrep på en gång hur jag skulle göra utan att fråga fröken också.

Har inget minne av att jag någonsin i hela mitt liv räknat såna krångliga bokstäver.

Men hepp så är jag en bokstavsräknare. Återkommer om jag kommer längre i 7:ans mattebok....

Annars har jag mest drygat mig med L, ätit lunch och haft ont i magen.

Sen kom nästan alla mina boys och hämta mig. Den äldsta huliganen hade fått feber på skolan och farmor hade hämtat honom. Sen hämta vi han hos farmor. Efter mycket om och men och äckligt så jag kräks tårar fick vi i han en alvedon och sen vart han rätt piggelin.

Kvällen har bestått av tv/telefonspelande, tvätt, middag, diska, kolla dator, leka, kvällsfika, pingping och grogro (jojo lista ut den ni?) och så sängen.

En bra dag faktiskt. Riktigt nöjd.


Inga kommentarer: