2012-01-07

Grattis våran älskade lilla grodprins


8 Januari 2009 välkomnade vi dig in i våran underbara familj.

Prins nr 3 och yngst i skaran.

Älskade lilla unge vad vi älskar dig!!

Nu fyller du 3 år och tiden har verkligen sprungit iväg.

Då var du en liten skrutt som kunde ligga på en kudde och sova.

Nu är du en stor kille. Kompis med alla. Älskar brorsorna. Säger gärna " hur är läget" och en tvättäkta mammagris.

Idag la du dig ner brevid E. Tittade på han. "hej LL." du min bästa kompis, visst LL" Läget LL kompis?"
E skrattade. Tyckte du va tokigt men sa tillslut " det är bra och du är min bästa kompis"

Du har humör till tusen och envis som en gris. Får du inte som du vill blir det livat värre, du kan bli så arg så arg och jag undrar vem du brås på, kan inte va mamma iallafall? ;D

Grattis på din dag älskade underbara Zedd.

VI ÄLSKAR DIG TILL EVIGHETENS BLÅA STRAND OCH TILLBAKA.

Mamma och Pappa.












2 kommentarer:

Mia sa...

Ja herregud vad tiden går fort! åh vad lite han var, man som inte riktigt föreställa sig det nu :D

Jeanette sa...

sv: Ja, det kan man kanske säga, i alla fall del ett av den. Kommer fler delar. Bilderna är inte mina dock.

Jag började se om serien igår. Perfekt när man ligger hemma å är sjuk! :)

kramiz