2012-01-19

Sjukstuga

Trodde T skulle vara fit for fight med dagis idag då han inte var dålig igår. Igår var mest en extra dag för att vila upp sig. Men imorse vaknade han med sprängande huvud och 38.7!! Va fan alltså!

Z har ful hosta och snoret rinner i strida strömmar ur den lilla näsan så därför är vi alla hemma idag.
E är i skolan, han har bara lite ont i halsen på morgonen men annars pigg som en mört.

Roger har möte till 11 så han dimper väl ner här hemma vid 12 skulle jag tro. Själv ska jag försöka röja undan så mycket det går och sen efter lunchen ska jag gå och hämta nyckeln till lokalen och gör iordning det jag kan till kl 17 då tjejerna (och möjligen nån grabb) kommer :D

Bara en månad sen vi sågs men jag har längtat efter dom allihopa och ska bli så jäkla kul att träffas och prata och fika och bara mysa.

Nope nu är fikapausen slut, övervåningens kaos väntar :D

Inga kommentarer: