2012-01-13

Premiär i Lopplådan


Äntligen fick även Z följa med in i lopplådan (alltså Lekrummet på IKEA). Han har varit så grymt sur sista gångerna då han inte fått hänga på brorsorna in. Visst kunde man väl ljugit för han hade lugnt passerat som 3 år, han är ju inte direkt liten grabben.

Men då vi varit dit har det inte riktigt passat att jag/vi kunde sätta oss i soffan och dumglo en timme ifall det skulle bli något. Idag var det dock inplanerat så efter jag släppt in dom där till Z´s stor glädje och förvåning gick jag upp och köpte mig en semla och satte mig sedan i soffan och käkade semla, pimplade te och läste tidning.

OERHÖRT SKÖNT!!!! värsta lyxegotiden faktiskt :D

Efter en timme hämtade jag ut två jättenöjda killar som klämde varsin korv och glass och sen knatade vi iväg hemåt.

Jättenöjd var vi allihopa med förmiddagen.

Eftermiddagen har vi mest legat i soffan och spelat tv spel. Det var ungefär så mycket mamman orkade efter den förmiddagen. Det tog knäcken på mig att gå fram och tillbaka.

Nu har Z äntligen somnat så nu ska även jag kram kudden.


Inga kommentarer: