2014-03-30

oh ljuva söndag.....


#1#

Sitter fortfarande i mitt soffhörn i bara linnet och tänker att snart ska jag röra på mig, klockan är ju faktiskt inte så mycket och sen såg jag att klockan var 12!!!!

Så nu måste jag verkligen verkligen verkligen rör på mig.

Jag hörde nämligen ett rykte om pizza ända fram till dörren (ånej vi har inte vunnit på lotto utan har innestående pengar på favvostället) och jag vet inte om pizzasnubben vill träffa mig i det här linnet som knappt sitter ihop.

Sen ska den förlorade sonen hämtas hem från farfars, jag hörde nåt om en kattfälla och en tårta och att ungen tydligen lyckat cykla hela 1 meter innan han dök ner i ett dike. Så det lär väl utvärderas över en kopp kaffe eller dylikt innan vi rör oss hemåt igen.

I övrigt så har vi nog inte några större planer för den här dagen och ja just det ja, jag kör mig en liten egen blogga i hundra dagar utmaning, för att komma igång igen med bloggen.

Min belöning dag hundra blir en glass. Om jag kommer ihåg det vill säga.

Have a lovely sunday people :D

Inga kommentarer: