2014-03-07

Tycker det absolut jobbigaste med att blogga är dessa jäkla rubriker.

Så jag skiter i det 😄

Ledig idag vilket var riktigt skönt. Trött och irriterad vilket jag tror beror på mötet igår.

Lämnade grabbarna och pratade med E's fröknar om mötet och vad som sades och vad vi vill att dom ska göra.

Fixade tvätten och gav djuren innan jag parkerade i soffan med en kanna kaffe.

Jag passade på att titta undan lite serier och gjorde lite jobb på datorn.

Hämtade killarna kl 13, skickade E till farmorn då hon fixat klipptid till han så nu ser man öronen på ungen igen 😄

Dom andra två och jag gick över till Z's dagiskompis A så dom fick leka lite och jag fick lite vuxet sällskap å kaffe.

Väl hemma igen så hade jag planer på raggmunkar. 

Efter 40 min insåg jag varför vi inte ätit raggmunkar tidigare. 

Brände fast i fan allt och degia till tusen.

Felix Raggmunkar kommer aldrig in inser här huset igen!

Men jag lovade E att prova göra egna nästa vecka och jag tror att det kommer att funka bättre.... hoppas jag.

Resten av kvällen blev lugn och T och Z somnade snabbt medans E har kikat på Wild Kids på datorn.

Imorrn får vi se vad vi hittar på, just nu blåser det stormvindar så vi får se vad det är för väder imorrn när vi vaknar.

Puss å Kram

Inga kommentarer: