2010-02-24

God Morgon

Strålande sol och minus - 20 :D

Underbart väder men lite för kallt för att kunna vara ute, förhoppningsvis sjunker det lite mitt på dan så man kanske kan va ute en stund när killarna kommer från dagis. Ja för idag blir det dagis, en dag till hemma och dom kommer att driva både oss, dom själva och resten av grannskapet till vansinne ;D

Elric längtar efter Zedd, det första han gjorde när han vaknade så frågade han vars zedd var.
Jag sa att vi skulle hämta han efter vi lämnat han och Tyr på dagis. Han fick underläpp och pipröst och undrade varför vi inte kunde hämta han före för han längtade så jättemycket efter lillebror :D Sötgrodan :D
Men vi lovade att han skulle va hemma iallafall när han kom från dagis och att dom kunde leka då och då var det ok.

Annars ser det ut att bli en bara dag, haft en jättelugn natt och sovit jättebra så jag känner mig mycket piggare än igår och killarna är som sagt helt friska och krya. Så det blir kanske lite städning av övervåning idag om jag orkar annars tar vi det en annan dag.

Nope nu lär jag börja klä på grabbsen, brukar ju ta ett tag och pappa lär ju anlända snart.

Ha en bra dag.

Puss och Kram

2 kommentarer:

Mia sa...

Låter bra att ni börjar piggna på er, jag vart lite orolig där ett tag :) Hoppas på bra väder till helgen, ska packa både täckbyxa å jacka :D
Kram

harope sa...

Gör det gumman för är det väder så blir det väl Sippan nån dag om vi orkar annars har vi gott om snö både bak och fram och typ överallt :D
kram