2010-02-23

Så jävla arg!!!!

Kokar inombords. Vet att det delvis beror på medicinerna som jag inte kunnat ta på 2 dar pga magsjuka men ändå.

Barnen gör inte annat än slåss dagarna i ända. Och JA! jag vet att det är en period och JA! jag vet att den är övergående men JUST NU är det jävlig jobbigt!!!! Kan man få tycka det eller är man en dålig mamma då?

Funderar på semestern. Ska åka upp till norrland någon gång i augusti. Roger har tagit semesterveckor 32-33 så det ska väl säkert passa men så inser jag det som vanligt ingen tänker på. Jag då??? Jag vet ju inte alls hur min sommar ser ut. Ska jag jobba på MAX eller ska jag jobba någon annanstans? Får jag jobba överhuvudtaget eller ska vi bara leva på Rogers lön?

Vill jag överhuvudtaget åka upp? Har vi råd att åka upp? Vill vi återigen trängas eller går det lösa på nåt annat sätt?

Just nu vill jag bara gräva en stor grop i den nästan 2 m höga snön som är på baksidan och sen gömma mig själv där tills livet känns lite lättare för just nu suger det faktiskt riktigt ordentligt.


Nä nu lär jag gå ut och leka Kofi Annan innan dom startar världskrig på baksidan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jobbigt när du inte kan ta din medicin gumman, vet att det kan vara svårt men försök att inte grubbla på semestern det är ett halvår bort, låter kanske ...ja vet inte... men det mesta ordnar sej med tiden, krama om dej själv
och det är bara du ringer om du känner för det kram mamma

Linda sa...

Hur går det i jobbletandet...
Nej det är ju det när man inte kan planera..
Jag väntar ju besked på mitt schema, vet ju att jag ska jobba 10 veckor, men vet inte alls hur & när... Men har iallafall lämnat in en ledighetsansökan när vi ska på bröllop... Men resten vet i fan,...