2010-02-17

När man sitter och äter lunch ute så vill man inte höra....

.... en liten kille som bajsar. Med hjälp av väldigt högljuda stön, stånk och grymtningar och röd/lila fejs.

Jag försökte bara ignorera för jag personlingen störs inte så jättemycket. Är ju typ van vid det mesta och är glad bara för att jag har hittat en liten stund där jag ska få i mig mat.

Men självklart så är det kanske inte så skoj för Asta och Gösta 89 och 90 år som äntligen vågat sig in på Sibylla och ska äta hamburgare för 2 ggr i hela deras liv och så hamnar dom brevid en galen 1-åring som förutom att han håller på och bajsar i 10 min så hyvar han också korv, pommes, servetter och plastbestick värre än en tornado. Och däremellan så avger han också "tittta" och "OOOO" i lite olika tonhöjder.

Kan väl säga som så att det nog dröjer en liten stund innan den unge mannen ska få äta ute igen.

Puss och Kram

1 kommentar:

Jenny sa...

haha va härliga dom är dom små va!? :)