2010-02-10

Good vs Bad

  1. Jättesoft förmiddag med kärleken. Han spelandes Dantes Inferno och jag gjorde om på FV, kikade på Spårlöst Försvunnen, så glad för I:s skull att hon hittade sin biologiska mamma.
  2. Killarna hade varit ute så det räckte på dagis så då lekte vi röja lekrummet istället :D Gick väl sådär, blev väl som vanligt ungefär, jag röjde undan och dom röjde fram :D
  3. Mi Familia : Älskar er till månen och tillbaka, i evigheternas evighet.

  1. När Elric inte fick göra som han ville så fick jag minsann höra " Du är jättejättedum!" Visst svider det och är inte roligt att höra men det är väl bara att vänja sig, lär ju knappast va sista gången som han inte får göra som han vill. ;/
  2. Lite för mycket funderingar för att det ska var bra för mig.
  3. Liten Tyr har nog nattskräck eller magknip, vaknat 3 ggr nu och bara varit helt hysterisk :( Går knappt att få kontakt med han så nu har jag lagt in han i min säng, han får nog sova med oss inatt. Få se hur länge mini sover i sin säng.

Nu svider det i ögonen så snart blir det sängen. Imorrn är det städa som gäller och så fixa lite smågrejor som är kvar.

Puss & kram

Inga kommentarer: