2010-02-26

Aj Aj mage, Kyrkis, Snö och Moster Mia

Zedd har haft grym magknip hela förmiddagen, väldigt trött och ledsen liten groda som bara velat kramas, inte äta eller dricka men piggade på sig efter lunch ändå och sen fick han äntligen ur sig det som störde han och stackars lilla hjärtat säger jag bara.

Pga magknipande och en allmänt jobbig natt så hoppade jag fikat med Kyrkismammorna som vi har när barnen är på Mikaelsgården med L och S. Låg bara uppe och tog det lugnt och sen hämtade Roger Elric och dom åkte och handlade och köpte med sig lunch hem.

Mycket besvärligt att köra inne i stan pga all snö och modd och att dom som vanligt inte plogat heller. Röjde nere och sen gick vi upp och vilade allihopa. Killarna lekte och jag, Roger och Zedd låg i sängen och halvsov med ett öga öppet :D

Ner och åt mellis och kikade på Madicken, spelade lite Wii, fixade middag, städade och dammsög och sen var det go´natt för Tyr. Zedd var lite segare ikväll mest troligt för att han sovit bra mycket mer än han brukar så först vi kl 20 knoppade han in. Elric ville hemskt gärna sova på soffan och då vi har sagt att det är ok att sova ibland så fick han göra det. Somnade strax efter 21 då jag gått iväg för att hämta Mia vid bussen och ute rådde Londondimma big time och väldigt blöt luft.

Nu ska jag försöka sova ett tag, har bara tyr i sängen just nu och hoppas att den andra lilla grodan sover i sin säng i natt.


Puss och Kram


Ps, jag vägde mig imorse och nu stannade vågen på.... 79.4 kg!! WIIHHHOOO! , Ds

2 kommentarer:

Anonym sa...

fortsätt jaga barn!!!!!
:))) kram mamma

Helena sa...

de e inte skoj när barnen är sjuka man vet inte riktigt va man skall göra...

kram