2011-03-31

Karlsloken sådde ett frö


och nu när jag skrivit rubriken inser jag vad det kan tolkas som men det bjuder jag på :D

För det är det iallafall inte!!! Kommer ju icket att ske hur mycket små söta bebbar jag än gosar på. mina äggledare skriker i panik och slår dubbelknut på sig själv ;D

Däremot så har jag blivit peppad till en annan grej. En hemlig grej. Och just i det här fallet är jag en jävel på att hålla en hemmlis så det har ni inget för men jag vill bara tala om det iallafall.

Att jag har en hemlis då alltså :D

Och sen är det så att det jag skriver i bloggen. det är ju verkligt. så därför måste jag ju fixa den här lilla hemlisen.för annars ljuger jag för mig själv. och det är verkligen inte ok!.


pöss & kram


2 kommentarer:

Linda sa...

Oh vad spännanade... Hoppas att det kommer gå bra..

Mia sa...

go for it bara! :D