2011-12-14

Näst näst sista dagen.....


och det är inte alldeles roligt kan jag lugnt påstå. Jag känner att det är skönt att jag iallfall ska få komma tillbaka till skolan i januari för jag har vant mig vid bussturerna. Med skolan. Med lunch i Uhrgården. Med trevligt sällskap på bussen.

Sällskapet på bussen btw. Det kommer jag ju fortfarande att ha men jag kommer att sakna A. Mest av allt kommer jag att sakna A det känner jag ändå in i magen. L är ju kvar men A är inte kvar. :(((

Hade en timme med Alexandra på morgonen. Sen fika och sen träffades vi i Berget och där pratade vi, skrev på varandras ryggar, åt god soppa, drack te och pratade lite mer innan vi bröt upp strax efter kl 13.

Blev lite pyssel efter det och så tog vi 14.30 bussen hem.

En jättefin dag och jag blev alldeles varm när jag såg vad dom andra skrivit på min rygg. Det är en uppgift som inte är helt lätt, fast jag tycker det är värre att skriva än att ta emot.

Det här är mitt fina hjärta. Det ska jag spara. Sätta ihop med min skattkarta sen tror jag minsann.




Nu blir det sängen, lika tidig morgon imorrn och efter en förmiddag med Siv så ska vi äta jullunch på skolan och wojne wojne va jag ser fram emot det :D

Inga kommentarer: