2014-04-16

En hektisk morgon med förskola och fritids redan kl 7.40 sen stressa hem och in till stan och mest troligt sista testet för E på Bup, han var jätteduktig och det gick hyfsat fort, en dryg timme sen var vi klara, nu ska dom prata ihop sig lite och sen så kommer M att ringa oss.

Sen åkte vi upp på Willys och handlade lite påskgodis och mjölk. Blir storhandling imorgon då barnbidraget trillar in.

Väl hemma blev det lite fix och soffhäng för jag ( och även R ) blir helt dränerad av dom där mötena så jag kan tänka mig hur E måste  känna sig. 

Kikade på Shield när vi käkade lunch och sen hämtade jag grabbarna lite tidigare.

Zedd ville cykla själv till farmor.. men så råkade det sig att oops farfar råkade vara ute med Kajsa precis när han kom till panncentralen så dom gjorde sällskap sista biten, som han ju inte får cykla själv fram dit är det ju cykelbana som vi dessutom ser hemifrån :D

Jag och Tyr, som förövrigt haft en riktigt jobbig dag :( med matvägran och väldigt känslig för beröring, så fort nån kom åt han så blev det tårar å tandagnisslan :(

Så han fick köttbullar å makaroner när han kom hem och sen gick han och jag ner på biblioteket och lånade lite böcker och så plockade vi påskris när vi gick hem.

Inte speldag idag men han var inte pigg och Elric var ute med kompisarna så så fick han spela en stund innan middagen.

Efter middagen följde han med mig ner på träningen som jag först var tveksam till då jag kände mig så stel och trött men bestämde mig för att gå ändå och det är jag glad för, så skönt och jag är imponerad av mig själv för att jag lyckats hålla i det här. 

Tabata är verkligen min typ av träning :D

Väl hemma igen så blev det kvällsfika och sen popcorn och Frost som killarna ville kika på.

En lång dag men ändå bra med mycket gjort. 

Puss å kram 



Inga kommentarer: