2014-04-08

Vem är jag??


Jag försöker klura ut det men det är jäkligt svårt. 

Jag ser mer och mer minus. 

Mer grejer som jag misslyckas med än lyckas med.

Det enda som jag kan känna att jag är bra på är att vara mamma men ibland kommer tvivlen även där.

Idag på praktiken kom tankarna. 

Vad gör jag om jag skulle få jobba som vikarie?

Inte fan kommer jag väl att klara av det??

Jag som är rädd för i princip allt å alla och inte är en people person för fem öre. 

Jag ser personer runt mig kliva upp och framåt. Prestera och åstadkomma något.

Själv sitter jag bara här och vet inte alls vem jag är och vad jag vill. 

1 kommentar:

Annie sa...

Vet precis vad du menar...och att vara vikarie (där på 'nåder') är inte det allra lättaste heller - man måste vara perfekt hela tiden... Allt man kan göra är att göra sitt bästa och omge sig med människor som får en att må bra, älskar en som man är och alltid stöttar. Jag vänder mig till mina hundar som alltid älskar mig precis som jag är... Du kanske skulle skaffa hund..?!