2014-04-12

Sol och lördag

Och jag vill städa hela huset från topp till botten och slänga ut all skit. 

Men vad ska jag göra med det sen då??

Bygga en soptipp på gräsmattan?? 

Nej så jag får börja med det som jag vet vi kan elda sista april, det åker ut, ner till tunnan och så presenning över.

Det andra får jag ta sen när Roger är piggare och vi lånat oss en släp. Det finns lite som ska till förrådet och en hel del som ska till Forsbacka. 

Få se om jag kanske tar en cyckeltur till förrådet för att kolla hur grabbarna har det med skor annars blir det väl mest att påta omkring här hemma idag.

Zedd har farmordag idag så han åkte med farfar för en stund sen. 

Ha en fin dag nu alla finingar och just det grattiskramar till 40 åringen i Skåne och 29 åringen i Pite ( eller är du kvar i sthml) 



Inga kommentarer: