2014-04-04

Fredag

#6

Följde grabbarna till skolan och var med på Tyrs morgonsamling eftersom han väldigt gärna ville visa kompisarna sin fina telefon.

Lämnade Zedd på dagis och sen åkte jag till "jobbet".

Slutade lite tidigare så jag hann upp på Köpis en sväng och ta en kaffe med Lotta och Lewisia innan jag hämtade grabbarna i skolan.

Kul att ses idag Lotta och oj va stor gumman blivit! Får inte bli lika länge till nästa gång.

Hämta grabbarna och en extra grabb :D

Väl hemma så röjde jag undan på altan medan alla grabbarna och granntösen röjde på gräsmattan och i skogen.

Blev våfflor ute på altan till middag, fullt påklädda med mössor men ändå så skönt i solen och grabbarna åt så jag trodde dom skulle spricka :D









Efter middagen tog vi en cykeltur till Willys och köpte ostkrokar och sen när vi kom hem så käkade vi ostkrokar och kollade på Blixten.


När grabbarna somnat så slog jag in och gjorde klart för Elrics födelsedag imorgon. Paket och fika är laddat och klart. Han kunde nästan inte sova för han längtade så till imorrn.

Nu har jag kollat CSI så nu ska jag också ta och lägga mig så man orkar med morgondagen.




Inga kommentarer: