2011-08-16

En konversation ett Kakmonster inte vill ha på morgonen


Som det Kakmonster jag är behöver jag någon form av kaka till frukost för att vara snäll (are) resten av dan.

OK!?

Därför är det så att jag oftast låter barnen äta före mig. För jag menar. hallå man äter väl ändå inte kakor till frukost?? Vem gör så?? Kakor äter man möjligen till mellis eller vid speciella tillfällen.

Idag var det enda som jag fann i skafferiet ett chokladfinger.

Så efter jag ätit upp frukosten, som jag äter framför datorn, läsandes div tidningar, bloggar osv. var det så dags för kakan!

Fast där fanns ingen kaka. Där fanns bara en väldigt glad unge med chokladbruna läppar.

M: " Har du ätit upp min kaka!?"
Z : nickar glatt " gott mamma!"
M : " mmm tror jag säkert." " har du ätit upp hela?"
Z : " kakan i magen."
M : " schyst."
Z : "puss mamma!"


//en.hård.morgon.för.ett.kakmonster.

1 kommentar:

Linda sa...

Haha underbara unge.... Stryp han! Nejdå bara skojar.. De är söta de där små...