2011-08-22

Victory!!!!




Jojo
Hemma igen. Inte värst mycket klokare men det känns ok om
än lite skumt på nåt sätt men jag tror det kommer att bli finemang det här.
 
Och det känns bra som satan att jag fixade det.
 
På onsdag ska vi gå på utflykt.
I Storvik. i 4 timmar.
Jag undrar vad man kan hitta på i 4 timmar i Storvik.
Men meningen är ju att vi ska lära känna varandra.
Och det kommer vi ju säkert att göra.
 
Och om ni undrar vad det är jag pysslar med så är det så
att jag börjat en kurs. Och meningen är väl att jag ska typ hitta
åt mig själv och lära mig tycka om mig själv. typ.
 
Klicka här så får ni se vad det är för kurs
 
Nu ska jag natta trötta barn. Och sen en trött mamma.
Imorrn blir det heldag och mest troligt en ännu tröttare mamma.
med lite mindre trötta barn eftersom R kan hämta dom redan vid 14 imorrn.
 
 
 
ps, mina fingrar ska ju föreställa ett V-tecken om det nu undgick någon men mina fingrar är ju hmmm typ lite... böjda. 



//mycket.mycket.stolt.över.mig.själv.idag.faktiskt.

2 kommentarer:

Mia sa...

Åh så bra att det gick bra :D STOOOR KRAM

harope sa...

Ja det gick jättebra. Fast jag var hysterisk när jag stod där i ett regntungt storvik och inte visste vars jag skulle gå. Tittade på eniro och då stod jag i princip på skolgården, fast bakom en häck :D