2011-08-16

Kakmonstret och tjuven bakar chokladmuffins


Lär väl se till att det finns kakor hemma till frukosten imorgon så att man inte behöver bli utan pga av nån liten kaktjuv!



Smeten



1:e provsmakare



2:a provsmakare


Muffins på gräddning


Blev finfina chokladmuffins eller nja dom är inte så jättefina men rätt så goda faktiskt :D och jag hade tänkt ta en bild på dom och lägga upp också. trots att dom är rätt fula. men jag glömde bort det och när jag kom på det hade jag redan gått upp och med min fot så går jag inte ner för att ta ett kort på ett par fula muffins.


Nu ska jag försöka få surrkusen att sova. känns lite tveksamt med tanke på att han kör cykelkross på datorn samtidigt som jag försöker skriva det här men vi får se. 

Han är lite som gojorna ibland, bara man släcker lyset så det blir mörkt brukar han somna :D





från the ipåånn by moi :D

Inga kommentarer: